Splošno o pogojih poslovanja

Splošni pogoji poslovanja veljajo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Spletna stran www.bkm.si je namenjena predstavitvi produktov, podjetja in ostalih storitev. Splošni pogoji veljajo tudi za naročila oddana prek e-pošte, telefona ali konfiguratorja.

Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani www.bkm.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Podjetje BKM se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto (ime in sedež podjetja, številka registra),

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti podjetja, storitev in produktov,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • reklamacijske in garancijske informacije za naročene produkte oziroma opravljene storitve,

  • Razumljivo predstavljene cene produktov, način plačila, dostave …

2. NAVEDENE CENE

Navedene cene izdelkov na spletni strani so izražene v valuti evro, ter načeloma vsebujejo 9,5% DDV. Kot ponudnik si pridružujemo pravico do sprememb cen produktov brez predhodne najave. Akcijske cene izdelkov in druge posebne ponudbe veljajo do roka, ki je naveden ob sami akcijski ponudbi. Navedene cene ne vključujejo stroškov pakiranja in poštnine razen v primeru, ko je to ob izdelku ali akciji navedeno. Dostava in montaža je vključena v ceno, razen kadar je ob izdelku oz. v ponudbi navedeno drugače.

3. DOBAVNI ROK

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in so za vsak posamezni artikel različni. Dobavni rok velja od datuma potrditve naročila in je predhodno dogovorjen z naročnikom.

4. REKLAMACIJE, VRAČILO BLAGA

Reklamacije na izdelek ali storitev podajte pisno na info@bkm.si, v roku 8 dni od dostave oz. montaže izdelka. Vse reklamacije obdelamo in rešimo v najkrajšem možnem času. Izdelki, ki so naročeni na točno dimenzijo (okna, vrata…) ni mogoče menjati oz. vračati.

5. VARNOST

Podjetje BKM ne prevzema odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnokoli poškodbo računalniške in/ali strojne opreme oziroma druge lastnine, ki bi lahko prizadela uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani. Uporabnik uporablja spletno stran na lastno odgovornost.

6. PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Podjetje BKM se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Podatki bodo uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve ponudbe, računov, pošiljanju informacij, v primeru reklamacij ipd. Željo uporabnika, da ne želi prejemati reklamnih sporočil, bo naše podjetje brezpogojno upoštevalo. Za odjavo od prejemanja morebitnih novic preko e-pošte mora uporabnik poslati zgolj obvestilo na e-naslov info@bkm.si.

7. AŽURNOST PODATKOV

Prizadevamo si za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani www.bkm.si Barvni odtenki izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

8. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@bkm.si ali po klasični pošti na naslov: BKM, Taborska ulica 11, 8333 Semič. Po najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to res ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno Okrajno sodišče v Novem mestu.